Monday, 16 February 2009

:: Cerita Kasut ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...


Sesuatu yg aneh telah berlaku.

Waktu pg masa saya dtg kerja,
kasut saya ok je bila dipakai.
sedang elok. muat. selesa.

tp bila nak blk kerja wantu petang,
tiba2 kasut saya jd kecik, kaki takleh masuk sampai dlm. rasa sempit.

ohh..kenapakah??????

aneh kan???

(huhuhuhu..cuba utk tidak mengaku yg kaki sendiri membengkak bila waktu petang. sama kes mcm hidung yg membesar menjelang petang. baru 21 minggu ni..lambat lg nak masuk minggu 40..)

4 comments:

Zaki N Ilyia said...

xpa suh aleh belikan kasut baru..masa ni la nak manja lebeyy

RieNa said...

huwaa...masalahnya,kasut baru je beli minggu lepas..takkan tiap2 minggu nak beli kasut baru...tokei kedai henset tu garu kepala laaaaaaa.......

fazemy said...

Haha lawak. Saya search kat inetenet. Tiba nmpk ur posting cam cerita seram..rupa2nya lawak. hehe kasut mengecil. salam kenal.

RieNa said...

haha!! tajuk entry ada unsur2 crita hantu ke??

salam kenal. thnax sudi jenguk sini.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...