Wednesday, 28 January 2009

:: tak larat itu hanya psikologi ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

anda menanti update dr saya????

hari2 buka blog saya tp takde update???

hehehehe..

saya takde idea. + saya agak malas + ada yg ckp tak baik saya memblog time bekerja.

itu membantutkan perasaan saya utk memblog.

hmm..

cuti yg lalu saya sgt hepi dan bersemangat, sbb kakak sekeluarga balik bercuti di rumah ma.
saya taktau nape saya rasa hepi yg sgt, lebih dr biasa. walaupun saya mcm tak larat, tp saya gagahkan diri utk berulang alik dr umah saya ke umah ma dan memasak utk family.

bila diorang balik bangi, saya terus jd lembik dan tidak bermaya, saya hanya mampu terbaring sepanjang hari, tgn dan kaki jd lenguh dan perut rasa senak.

selamat pengantin baru buat Sany & Ilah, sampai jgk saya ke walimahnya hari sabtu hari tu.
dan Sha, maaf sbb tak dpt ke Johor, harap hadiah yg Na pos sampai dgn selamatnya.

ptg ahad plak ke rumah Ilyia, kami ber6 (saya + abg aleh + sarah + sumi + ilyia + zaki ) kalau berjumpa mesti susah nak berpisah. yeah, kawan utk selamanya. hubungan saya + sarah + ilyia sukar utk ditafsirkan sahabat jenis apa dan aleh + sumi + zaki plak nampak serasi bersama. Alhamdulillah, it's good to be together. Hilang semua masalah.

eh, tiba2 byk plak yg dikarang.

3 comments:

U kNoW wHo iS Me.. said...

na...

hadiah dari na..sha dah terima...

cantik sgt2...

nanti dah siap baju nya..

sha akan upload pic...

RieNa said...

alhamdulillah..lega hati kalau sha suka..

selamat pengantin baru!!!!

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...