Wednesday, 7 January 2009

:: hepi baby ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ok, kita mulakan entry hari ni dgn teka teki.
tp khas utk kwn2 irshad ku. sbb rasanya kwn2 Irshad je yg kenal.
lainlah kalau ada reader yg tetiba kenal kan.
bleh jwb jgk, no problem.

siapakah gerangan wanita yg telah menjadi ibu dlm gambar di bawah???

sila jawab di ruangan komen ye.
klu tidak diberikan melainkan ditanya dan saya jawab ya atau tidak.

saya ziarah kawan kita ni last week dgn marwani.
anaknya baby girl, nama Damia Raihana.
sungguh comel!!
yg buat saya tergelak kecil bila baby Raihana ni menangis,
pastu ibunya tepuk2 dia perlahan,
sambil ckp,
"apa nangis2 ni, malu kat tamu. malulah kat achik Riena dgn makcik Wani ni..tak comel nangis2 ni.."
terus je anaknya diam. mcm faham betul!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Mood saya hari ni sangat baik. Cerah dan ceria.
taktaulah kenapa.

nak kata semalam tido lena tak jgk.
nyamuk byk oo!! abih bengkak2 tgn saya ni.

nak kata boss takde,
ada je, siap bg keje byk2 lg.

nak kata dapat durian runtuh,
tak jgk, sengkek je.

hmmm..
mungkin sbb pembawakan budak kot..
saya hepi setiap kali mengusap perut saya..

:) :) :)

4 comments:

keensafi said...

tau na,

Hafzamliza kan?....dah dapat baby rupanya!welcome to the club..

Anonymous said...

Hafzamliza kaa tu!! lainnya muka dia dari simpanan gambaran muka dia (muka masa form 3) dalam kepala otak aku ni :D

Serius.. aku mmg tatau sapa dalam gambar tu kalau Pzah tak komen kat atas

- Paklah -

RieNa said...

hafzamliza ka..???

heheheehhehehe

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...