Wednesday, 21 January 2009

:: entry busuk ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Suatu hari, 4 sekawan dalam sebuah kereta menuju ke Kuala Lumpur.

dalam perjalanan di lebuhraya PLUS tu, tiba2 terbau haruman yg amat menyusuk hidung.
busuk nak mampus!!!!

lelaki 1 : weii!!! sapa kentut ni??? busuknyaa!!!
lelaki 2 : nak kentut bglaa isyarat,bleh laa bukak tingkap dulu. busuk ni weii!!!
lelaki 3 : ntahnya, tau2 kentut ja. dah la busuk gila!!
lelaki 4 : aku taktau laa sapa punya keja ni. berapa lama tak berak ni wei!!
lelaki 1 (merangkap driver) : takpa2, kita tau sapa nanti.

sampailah mereka di tol sg buloh.

lelaki 1 : ok, sapa yg kentut td tlg bayaq tol.

tiba2 lelaki 4 naik angin,
"wei..mana boleh, kat tol jelapang td aku dah bayaq. tak aci lah mcm ni. kata nak share. apahal plak aku yg kena bayaq lg???!!!!"

ok, sekarang kita dah tau sapa yg kentut kan???

bijak betul lelaki 1.

(kisah benar abg-abg saya, lelaki 1 = abg man, lelaki 2 = abg lan.)

maaf kalau entry ini agak busuk. sabar ya!!
hehehehe

No comments:

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...