Thursday, 29 January 2009

:: Bila Diri Disayangi ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...
tengahari ni saya terima sms kakak.:phonecry:
kemudian saya rasa terharu.
saya bersyukur punya kakak dan abg yg sgt sygkan saya.
yang tak sanggup tgk adik diorang susah.
(wpun bg saya, takdelaa susah sgt, saya cuma sesuaikan diri dgn keadaan.)
walaupun abg saya sorg tu suka buat saya jengkel dgn sikapnya,
tp dia tetap sygkan saya.
alhamdulillah, betapa bertuahnya saya.



wahai kakak, wahai abg2 ku (+abg iparku jugak)
ina sayang kalian.
terima kaseh sbb jd kakak dan abg pd adikmu yg bertuah ini.(pinjam ayat abg lan,hahaha!!)
moga Allah rahmati hidup kalian dunia & akhirat.
amin....


adei, air mata saya dah nak bertakung.



hmm..mlm ni Abg Man nak dtg umah, ukur siling.
terima kaseh kakak, insyallah nanti pipi anak saudara kakak tak merah2 kot..


:kiss::bye:

1 comment:

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...