Tuesday, 16 December 2008

:: tak ada cerita ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya betul2 tak ada cerita. saya tak nak cerita psl keadaan saya sgt, tak nak excited sgt org kata.
haa..
jd layan lah gambar2 ni. saya masak rendang ayam masa raya hari tu.

ni slps dimasukkan santan. kena tunggu kering ye puan2..

ok, ni dah hampir kering. tungu dulu,tunggu dulu.

ok. dah siap. walaupun mendapat pujian, ecewahh!! tp saya tetap rasa tak best. pertamanya sbb itu rendang ayam,rendang daging lg best sbnrnya.
dan sbb lain, sbb saya yg masak, bkn kakak.. kalau kakak yg masak tentunya lagi best..
huhuhuhuhu....














1 comment:

hasni said...

pandainya mu masak rendang riena...aku bab rendang ni belum tip top..hehehheeh

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...