Tuesday, 30 December 2008

:: Pelik tentang saya ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Kak Long tagged saya. tanya apa yg pelik tentang saya.
saya ni mana ada pelik2, biasa2 sj.
susah jgk dok pikir apa yg pelik pasal saya..
hmmm...

You have to list 7 weird things about yourself, post it in your blog, tag at least 7 people (list their names), and comment on their blog to let them know that you just tagged them.

1. kalau org lain suka coklat, saya paling tak suka coklat. kek coklat,aiskrim coklat, susu coklat,almond london atau apa2 sj yg berkaitan dgn coklat.saya tak suka.bg saya coklat itu pahit.

2. kacau air lawan arah jam. saya tak ingat sejak bila saya buat camtu. tp lama dah la.

3. saya tahu suara saya tak sedap. tp masa sekolah rendah saya adalah penyanyi utama.jgn tak percaya ok,mmg pelik!

4. automatically mengantuk bila buka spek.

5. tido mlm pakai stokin. dpt elakkan angin masuk dlm bdn.betul, tak tipu. selain tu dptlah saya tido lena tak payah bgn byk kali mlm2 utk ke toilet.(pn daun pasni tido pakai stokin ya!)

6. saya anak bongsu, tp ada 3 lg adik. (bukan adik angkat,tp adik betul lah.)

7. sungguh, saya dah taktau nak pikir apa lg yg pelik tentang saya.ini pun mkn 2 hari nak pikir. saya mmg tak pelik lah.

dan saya teringin nak tau apa yg pelik tentang mereka2 ini :

1. Jusmaliza
2. husbandnya Jus (irfan)
3. kak ida my opismate
4. Syud
5. Thara
6. enchek ismael kachak

ok..daa...
7. hah, sapa2 yg rasa dia pelik, bleh bgtau pastu inpomkan saya ya!

3 comments:

cik puan daun said...

susah weih riena.. sekarang ni tetiap malam akan bangun 2 3 kali untuk kencing.. kalau pakai stoking makin bertambah la kerja masa trip2 kencing malamku... uhukss...

Anonymous said...

The Best mohammed T-shirt art is from Sweden. Watch and read the info at,
http://www.mohammedt-shirt.com
Please don´t translate read in English.

Kniedaz said...

uhuiiiii...kena tagged yg pelik ni yg xbesh nk pk nih...hoho

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...