Thursday, 4 December 2008

:: musim kawen-kawen ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya seronok..:kiss::wink:ramai kwn2 saya akan kawen bulan ni. wahh..makin ramailaa geng kita bila buat reunion nanti ya!!!


meh saya listkan :


1. Zahidah (x-UKM) - 13/12/08.
2. Wan Mohd Sany (x-Irshad) - 14/12/08 (kenduri umah pompuan) 24/1/09 (kenduri umah Sany)
3. Edi Shazril (x-Irshad) & Jie - 20/12/08 (kenduri umah Jie)
4. Hasnah (x-Irshad) - 27/12/08
5. Muhammad (x-Irshad) & Iffah - 28/12/08 (kenduri umah Muhd)
6. Asri my Boss (x-Irshad) & Hayati - 1/1/09 (kenduri umah Asri,eh buat kat dewan)

tu baru 6. ada lg kot yg saya tak maklum. sapa2 yg belum jemput saya tu, tak nak jemput saya ke? hehehehe.:wink:


semalam dok berYM dgn bakal pengantin, Asri & Edi, mcm2 cerita yang disembangkan. sabarlah kawan, nak kawen mmg mcm2 dugaan!:pompom:


apa2pun, saya doakan moga kawan2 saya ni dihimpunkan dalam kebaikan dan sentiasa dirahmati Allah.aminnnn....

Selamat pengantin Baru!!:flower:

pss...syok oo kawen!! haahahahahaha:laugh::laugh::laugh:

5 comments:

U kNoW wHo iS Me.. said...

hai na..

nanti lah yer...

insyaAllah...selepas pulang dari bercuti ni...

sha akan mula membuat jemputan...

insyaAllah...

tunggu....i'll send a speciall card for you...

RieNa said...

takpa sha..
pelan2...
i'll wait..

jie said...

betull..mmg macam2 dugaan....hanya riena yg mengetahui..hehehe

RieNa said...

jie,
tak mencabar la kalau takde dugaan.
hahahahahaha

Nihlah Insyirah said...

Dugaan mendewasakan kita kann ;)

- Ayah Insyirah -

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...