Friday, 19 December 2008

:: Lemah Gemalai ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Saya berjaya bekerja tanpa MC. yeay!
alhamdulillah,keadaan saya semakin membaik.
pueh jenuh jgk org2 disekitar saya pesan,nasihat,marahkan saya yg agak lasak ni.
tp skrg saya akan cuba jd pompuan ayu lemah lembut gemalai bak puteri kayangan yg turun ke bumi.
aduh! penat seyy!!!

Moga2 anak saya nanti tak lemah gemalai lembik berpunca dr saya skrg.
saya cuma buat2 lemah lembut utk pastikan dia sejahtera.
sbbnya, org ckp kalau ibu mengandung kuat tido, nanti anak dia pun kuat tido.
kalau ibunya rajin, rajin lah anak nya.
tp saya bukan sengaja utk tido byk, baring byk, lembut lembai.
Moga2 anak saya fahamlah.


Aqilah Humaira.
dia anak yang rajin, tak reti dok diam.
Pic di bawah utk Kak Long.


4 comments:

Kniedaz said...

hehehe...orang suruh lemah gemalai tu untuk kebaikan mama n baby dalam perut..bukan saja2 so teruskan usaha anda untuk menggemalaikan langkah anda...

RieNa said...

hahahaha!!
tp nmpak pelik je lemah gemalai.
sampai makcik cleaner tegur awat riena nampak x larat.

tu yg malas jln lemah gemalai tu.
nampak sgt tak larat.

Anonymous said...

teringat dulu masa aku form 1.. budak2 laki dok panggil hang "bullet".. tataulaa mcm mana dapat nama tu, mungkin hang jalan laju kot mcm peluru :D.. jgn mara nooo

-paklah-

RieNa said...

oo..sampai skrg oo depa panggil bullet.
itu gelaran ust shamsuri yg bg.
akibat salah jwb makna perkataan arab.

takpa..aku redha kan sj..

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...