Tuesday, 30 December 2008

:: jatuh cinta ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya jatuh cinta lg.. ntah kali keberapa.
saya mmg mudah jatuh cinta pd budak2.
tambah2 kalau budak2 tu friendly, tak mudah nangis, senang di ajak bermain.

dan yg terkini, saya jatuh cinta dgn anak kwn baik abg aleh.
nama baby ni Muhd Amirul Safwan.
he's so adorable,charming,cute la sgt!
pantang di agah, mesti tersenyum lebar.


abg aleh pun suka sgt main dgn Amirul ni. Siap mintak dgn bapak budak ni, nak bwk balik utk 2,3 hari.


ohhh...dia sgt comel!!!!!
:laugh::laugh::kiss:

No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...