Wednesday, 17 December 2008

:: jangan nak mengada2!! ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

kerana Nasi Ayam Black Pepper malam jumaat hari tu lah...
mengakibatkan :

:: saya panik dan kelam kabut di pagi Sabtu 13 Dis.
:: abg aleh pucat lesi utk 5 minit dan tak berani masuk jumpa Doc sbb takut nak dengar apa doc
akan ckp..
:: Mak Yam menangis kejap mengenangkan nasib menantu dan bakal cucunya.
:: Kak Yah, Kak Pah, Kak Mah (kakak2 ipar) susah hati dan bergilir jenguk saya di rumah.
:: Ma risau teramat dan sibuk call bidan dan misi di kalangan kawan2nya utk dptkan nasihat.
:: Dr Sarah berleter kat saya, dia pun susah hati dgn keadaan saya.
:: Mak Yam buat solat sunat hajat dan baca yasin utk kesihatan saya dan baby.
:: Abg Aleh & Abg An kena jd driver utk saya minggu ni.

Jadi, jangan nak mengada2 teringin nak makan Prosperity Burger di Mcdonald itu!!!!!!!!!

(terima kasih utk Kak Tiara, atas pesanan tak langsung beliau.)

4 comments:

U kNoW wHo iS Me.. said...

tunggu awal tahun 2010 baru makan Prosperity Burger di Mcdonald itu!!!!!!!!!

muktamad !!!!

jgn mengada2 duk teringin...

hik hik hik hik hik...

ummuafif said...

Apalah teruk sangat adik kakak ni... betul-betul melampau..
Kalau macam tu makan nasi dengan ikan singgang dah... ok, jaga diri baik-baik

ummuafif said...

Apalah teruk sangat adik kakak ni... betul-betul melampau..
Kalau macam tu makan nasi dengan ikan singgang dah... ok, jaga diri baik-baik

RieNa said...

sha,
2010???
nape x ckp 2020 terus!!!!!
uwaaa!!

kakak,
melampau tu sbb sj nak perhatian lebih...
hehehe..

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...