Thursday, 11 December 2008

:: hari yang tersiksa.. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Pg tadi masa siap2 nak dtg kerja.
masuk bilik ma nak carik sesuatu.
(ohh..Ma takde,blk kg dgn abg2, saya jg umah semalam)
pastu nampak la sebotol perfume.
dgn konfiden terus sapu kat tgn dan tudung.
tanpa melihat apakah tajuk perfume tersebut.
terlalu konfiden bahawa itu adalah white musk yg biasa dipakai oleh saya dan Ma.

tapi malangnya..
baunya..ya Tuhan..apalah nasibku..
sgt tak suka!!
baru lah tgk blk pd tajuk botol.
alamak,sejak bila ma tukar jenis ni????

dan seharian hari ni,
nasibla saya lah.
pening saya sgt teruk.
sekali2 rasa nak muntah walaupun tak lapar.
rasa nak blk mandi dan tukar baju...

itulah cerita saya hari ini.
derita dan tersiksa akibat tersalah perfume.
sgt tak selesa.:dizzy:@blogmenjerit

3 comments:

ummuafif said...

Salam,

Kakak rasa kakaklah yang paling memahami penderitaan mu dik... hanya jauhari yang mengenal maknikam (kalau itu peribahasa yang sesuai untuk digunakan).

Ini lah harga sebuah pengorbanan yang perlu dibayar oleh seorang ibu demi mendapatkan satu zuriat penyambung warisan.... Bayangkan betapa menderitanya ibu itu bila zuriat yang dilahirkan itu tidak menghargainya...dan selalu menyakitkan hatinya..

Kakak tidak putus2 berdoa semoga kita dikurniakan zuriat yang baik, taat perintah Allah.

ummuafif said...

Salam,

Kakak rasa kakaklah yang paling memahami penderitaan mu dik... hanya jauhari yang mengenal maknikam (kalau itu peribahasa yang sesuai untuk digunakan).

Ini lah harga sebuah pengorbanan yang perlu dibayar oleh seorang ibu demi mendapatkan satu zuriat penyambung warisan.... Bayangkan betapa menderitanya ibu itu bila zuriat yang dilahirkan itu tidak menghargainya...dan selalu menyakitkan hatinya..

Kakak tidak putus2 berdoa semoga kita dikurniakan zuriat yang baik, taat perintah Allah.

ummuafif said...

Salam,

Kakak rasa kakaklah yang paling memahami penderitaan mu dik... hanya jauhari yang mengenal maknikam (kalau itu peribahasa yang sesuai untuk digunakan).

Ini lah harga sebuah pengorbanan yang perlu dibayar oleh seorang ibu demi mendapatkan satu zuriat penyambung warisan.... Bayangkan betapa menderitanya ibu itu bila zuriat yang dilahirkan itu tidak menghargainya...dan selalu menyakitkan hatinya..

Kakak tidak putus2 berdoa semoga kita dikurniakan zuriat yang baik, taat perintah Allah.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...