Friday, 5 December 2008

:: Birthday Ammar (part 1) ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Semalam, abg lan buat makan2 sikit kat umahnya, sempena birthday anak2nya : Muhammad Ammar 7 thn dan Aqilah Humaira 1 thn. alhamdulillah, semua berkumpul kat umah Abg Lan.

Ma, Abah, Ayah, Mak, adik2 (Mizah,Dayah,Khairani), Abg An, Abg Man dan familynya dan saya serta abg aleh tercyg.
saya tak amik gambar ramai2, sbb terlupa.boleh terlupa????hehehe..tak masuk akal.




ini Azzam, anak sedara lelaki pertama saya, anak Abg Man. dan itu Aqil Quzaid, adik bongsunya.
















Saya : isk hangpa ni, dok main mainan kalah budak2..
Naja & Nadia : takpalaa achik..kecik2 dulu tak puas main..dah besar2 ni teringin la jgk..
















tgk tu!! bersungguh2 nya main!!!












Tanpa menghiraukan keadaan sekeliling, bdk2 ni main dgn penuh khusyuk. Naja (baju hitam) dah 15 thn, Nadia (baju kuning) dah 14 thn.








dan ini birthday girl : Aqilah Humaira yg skrg dah senang nak senyum. betul kak long, senang je nak suh dia senyum skrg ni!

1 comment:

ummuafif said...

seronoknya .....

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...