Monday, 24 November 2008

:: weekend yang .. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

entry ditaip dlm keadaan pening2 lalat.

sabtu : saya memilih utk dok diam2 di rumah sendiri.
antara aktiviti2 saya sepanjang hari ialah :
makan
jemur kain
muntah
baring
tgk tv
membaca
menyapu
mengelap
makan
muntah
baring
tgk tv
tido
makan
lipat kain
pusing2 keliling umah tabur ubat semut
muntah
baring
membaca
makan
tgk tv
tido.

aduii..letih betul!!!

kak long Ifah sms,bgtau abg cik dlm proses nak bersunat. Abg Pi pun sms, bgtau abg cik dah selamat. dan hepi menuju ke alam dewasa. bleh tgk kejadian dlm blog Kak Long abg cik.

Ahad : pukul 10 pg saya blk umah ma. ikut ma mkn knduri secara maraton.
dlm pening dan loya, saya berjaya setelkan 4 kenduri tanpa muntah.
petuanya : mkn nasi 2 sudu shj. dan mkn gula2 yg tuan kenduri bg.
blk umah jam 3, lps solat saya pengsan utk 2 jam.

tak berapa letih berbanding hari Sabtu.

hari ini : harap2 nya sehat. saya suka hari bekerja sbb tak berapa letih berbanding dok di rumah sj.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...