Monday, 3 November 2008

:: tiada tajuk ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

byk hari tak update. ada yg rindukan saya ke? ahaks!

ok2, last week khamis dan jumaat tu saya MC.
demam + cerry berry yg bleh tahan jgk teruknya.
walaupun sakit, tp saya suka tgk abg aleh panik bila saya sakit.
baru saya tau sygnya pd saya berapa kilo kan...

sabtu ahad cuti. biasalah,mmg saya tak update.

saya ada byk cerita ni. saya buat rumusan saja bolehlah ya!

:: tahniah utk anak sedara saya, ipah @ kak long @ pinat atas result yg bagus. (baguslaa dr saya dulu2..). utk kak long : moga kak long akan teruskan kerja keras kak long, bukan utk sapa2,tp utk diri kak long sendiri. sila pikir hadiah dgn pantas, i've to get it before thursday, mlm tu dah nak gi bangi,kang hadiah kamu thn dpn baru dpt.

:: tahniah dan barakallah jgk utk kakak, kerana dapat jd petugas Tabung Haji lg tahun ini. moga kakak dpt melaksanakan tugas dgn baik,diberkati dan dilindungi Allah, selamat pergi dan balik. (jgn lupa pesan ina, jubah dan doa utk ina..)

:: tahniah utk adik Hidayah, kamu dpt Dean List lg utk sem ini. bagus. moga akan jd guru cemerlang nanti. amin.

:: tahniah utk Razak Baginda. sbb terlepas dr hukuman membunuh Altantuya.

:: tahniah utk Norman Hakim, kerana berjaya ditangkap basah dan membuatkan isteri kamu kecewa.

:: tahniah jgk utk Abby Abadi, atas kelahiran baru dan kerana berjaya melalui ujian getir ini. semoga kamu terus diberi kekuatan oleh Yg Esa.

:: tahniah utk Mawi dan Ekin, kerana akan membina masjid skit hari lg. semoga kekal selamanya.amin. tp saya harap majlis kamu tak bleh celen majlis Ct Nurhaliza sbb saya nak majlis CT kekal sebagai Wedding of the Decade.

:: tahniah utk mereka yg nak kawen thn ini dan thn dpn.

:: tahniah utk diri sendiri. taktau sbb apa. tp tahniah lah jgk.. hahahaha!

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...