Monday, 24 November 2008

:: Tag tag ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya kena tagged oleh Nani. saya suka saya suka! walaupun dia kata bleh pilih either 1 kan, tp saya buat 2-2 sekali.haih,terlebih rajin.

First tagged

The age you'll be on your next birthday
= 28- udah tua siihh..

Place you want to travel to
= Mekah,Madinah, Paris, New Zealand.

Your favorite place
= rumah ma. syorgaaaaa...

Your favorite food
= nasik lemak, bihun goreng ma, laksa.

Your favorite pet
= saya tak suka pet.

Favorite color combination
= White and blue.

Favorite piece of clothing
= jubah. mudah dan cantik.

Your all time favorite song
= nothing gonna change my love 4 u.-george benson.

Favorite TV shows
= Gilmore Girls, Ghost Whisperer,

First name of your significant other/crush
= Mohd Salleh

Which town do you live in
= Tasek Gelugor/Bkt Mertajam

Your screen name/nickname
= Riena, Ina, Achik, Biskutmeri.

Your first job
= pembantu kedai utk kedai batik di Summit BM,lps SPM dulu.

Your dream job
= hmm..ntahler..rasa nak jd cikgu..

One bad habit that you have
= mudah kesian.

Worst fear
= Mati tanpa sempat bertaubat.

Things you'd like to do before you die
= bertaubat.

The 1st thing you'll buy if you get $1,000,000
= nak setel semua hutang sebelum membeli apa2.

Your husband/wife
= completed me. terima saya apa adanya dan sabar dgn kerenah saya.

+++

Second tagged

1.Apakah yang paling penting dalam hidup anda?
= agama, suami dan keluarga.

2.Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
= beg tgn.

3.Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
= I'm married..dah tak impikan apa2 lg.

4.Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan??
= saya harap hingga ke akhir hayat.amin...

5.Adakah anda dilamun cinta?
= sentiasa...

6.Dimanakah restoren terakhir kamu makan malam?
= mana ek..ohh..tomyam dayana kubang semang.

7.Namakan buku terakhir yang kamu beli?
= amalan ibu mengandung.

8.Apakah nama penuh kamu?
= Nur Azriena Bt Yusuf

9.Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
= dgn Ma. dia ibu saya. dan dia ada magic yg kuat terhadap saya dan adik beradik lain.

10.Christina atau Britney?
= tak suka kedua-duanya.

11.Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
= ya saya. walaupun kwn saya Ilyia buka kedai dobi tp saya langsung tak membantu perniagaannya.hahaha.

12.Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
= saya teringin nak ke Mekah. tp dlm waktu sekarang saya suka blk kg di Kelantan dan ke rumah kakak di Bangi.

13. Pelukan atau ciuman?
= I love both..

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.

* kenal nani masa dlm forum ummahmelayu. dah lebih 5 thn rasanya.masa tu saya study di UKM.
* jumpa pertama kali di masjid KLCC.kecik comel je dia!
* oo..orgnya becok!!
* dan dia sukakan kanak2..rasanya lah..
* wpun dia kecik mcm bdk kecik tp dia da kawen tau...

15. 8 perkara yang amat saya gilai

1. books
2. suami saya
3. songs
4.babies
5.foods!
6.tido
7.ct nurhaliza
8. shah rukh khan.(tp saya tak setuju dia dpt datuk. tak layak lah!)

16.8 perkataan yang sering di ucapkan

:: oklah tu.
:: biasalah
:: mmg pun
:: kelakarnya!
:: baguihlaa
:: bismillah...
:: ntahlaa
:: hmmm....


17. 8 buku yang paling terbaru dibaca.


:: Amalan Ibu mengandung
:: Travelog haji : mengubah sempadan iman
:: buku avon (hahahahahahahaha)
:: buku panduan telepon uitm
:: majalah harmoni
:: mingguan wanita
:: Anis
:: mastika


18. Mari mengetag 8 orang lain.


tak mo. malas. tak semua org suka kena tag. saya je yg suka.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...