Tuesday, 11 November 2008

:: tag tag tag ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya kena tag oleh Sha. oleh kerana saya suka kena tag,apa lagi, laju je saya buat.


The Best Moments In Life

1. Falling in love.

:: ohh..sungguh indah..berchatting berjam2 pun tak sedar masa berlalu..kena marah dgn ma pun tahan je. dpt result buruk baru padan muka saya. hambikk!!.
2. Laughing till your stomach hurts.

:: kalau saya jumpa kawan2 gelong saya, Ya Allah, saya boleh mati sbb ketawa.
3. Enjoying a ride down the country side.:: masa kecik2 dulu ada kot.

4. Listening to your favorite song on the radio.
:: dengar dan ikut nyanyi sama.
5. Going to sleep listening to the rain pouring outside
:: waahhhh..best giler wa ckp lu...tambah2 kalau ada suami disisi..ops!! hehehehe..bdk bwh umo sila buat2 tak paham..
6. Getting out of the shower and wrapping yourself with a warm, fuzzy towel.
:: cepat2 lah carik baju then pakai.

7. Passing your final exams with good grades.

:: pernah lah sekali dua.biasanya grade sedang2 sj.

8. Being a part of an interesting conversation.
:: ya2,biasanya dgn family dan kawan2.

9. Finding some money in some old pants.
:: ohh...pants abg2 dan suami. dorang ni tak check ke ada duit dlm poket suar dorang?skrg sapa yg untung??tukang basuh jgk..hehehe

10. Laughing at yourself.
:: Bila tanya soalan2 yg kita rasa dah cukup pandai tp soalan tu agak 'bodoh' bg sesetgh org. hihi.

11. Sharing a wonderful dinner with all your friends.
:: dinner dgn x-irshad, dinner dgn kwn2 gelongku.

12. Laughing without a reason.
:: tak pernah la lg..sntiasa ketawa dgn bersebab.

13. "Accidentally" hearing someone say somthing good about you.
:: pernah2, saya dgr ma ckp psl saya kat mak mentua.mestilaa dia ckp baik2 psl saya anak dia kan. hahahaha

14. Watching the sunset.
:: ya..masa honeymoon dulu..tp kalut2 jgk masuk chalet sbb nak solat.maghrib2 mana bleh lepak luar,nak jd kwn setan??

15. Listening to a song that reminds you of an important person in your life.
:: dgr dan nyanyi. tu je lah.

16. Receiving or giving your first kiss.
:: saat yang sukar utk diungkapkan dgn kata2. lu pikir la sendiri.

17. Feeling this buzz in your body when seeing this "special" someone.
:: dulu2 ada laa jgk.. mcm kuch kuch hota hai gitu...

18. Having a great time with your friends.
:: ya..ya..sgt bagus utk release tension dan gelak sampai penat.


19. Seeing the one you love happy.
:: i'm happy when he's happy.

20. Wearing the shirt of a person you love and smelling his/her perfume.
:: selalu...

21. Visiting an old friend of yours and remembering great memories.
:: tiba-tiba teringat Ilyia.

22. Hearing someone telling you "I LOVE YOU
"
:: i lap u 2,3,4 yang!!!!


1 comment:

U kNoW wHo iS Me.. said...

hahahaa...

u always make me smile la na...

miss u...

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...