Friday, 14 November 2008

:: saya minat SN & CS ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ohh..saya hepi hari ni. Sbb Saiful Nang dah tahu saya adalah salah seorang dr beribu2 peminat dia dan hasil karya gengnya dr Candid Syndrome.

saya dah hantar bukti padanya.

sila tgk sini.

dia membuktikan, yang anak kampung dgn minat yg mulanya org kata ntahapahapa, mampu membawa dia ke serata dunia dan mengangkat kemampuan poketnya.

cayalah!! saya sgt respek dgn usaha dan kerja keras dia dan mereka.

Mael Rafique, aku harap kamu pun mampu jd sepertinya. amin.

3 comments:

SN said...

terharunya (sob sob)...thanks sangat2 atas penghargaan yg macam ni sampai. Nanti ambik gambar dengan boss pulak ek ;)

RieNa said...

amik gambar dgn boss?? dgn blog SN skali???

err..er..er...mencabar tuu..

:P

aweenrashdan said...

waaa ingatkan photographer jugak tadi... anyway congrats..

aweenrashdan
http://www.photoaura.net

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...