Monday, 17 November 2008

:: ohh kak long,plss.. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

apa nak cerita niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ohh..lately ni saya kena kuarantine
abg aleh tak bg saya kuar gi mana2 selain blk umah ma,g umah ayah dan gi keja.
akceli,dia tak bg saya drive dan merayau je.
geram betul.


tp saya tau,
dia larang sbb dia sayangkan saya.
dan tak mahu kejadian dulu berulang lg.

bosan oh kalau weekend dok umah tgk tibi je.


kak long!!!! tolong poskan adik2 kamu balik penang dgn kadar segera!!!!!!

8 comments:

p.i.n.a.t said...

pos dorg?

adik ili x cuti...

aziz-saad said...

Allah selamatkan kamuuuuu...
Allah selamatkan kamuuuuu...
Allah selamatkan Aleh & Rina+"Dia"

;)

amiinnn

RieNa said...

kak long,
alahhh..adik ili tu setakat kelas tambahan budak tadika,apalah sgt...

ponteng jer..huhuhu...

pak lah,
aku pun tlg nyanyi sama2 jgk..
hihihi

cik puan daun said...

jaga diri tauuu.. sila ambil semua langkah berjaga-jaga yang mampu diambil.. :)

Thara said...

kak rienaaaa! dah berisi balik eh? congratulations congratulations! :D
happy nya dgr :D eh ayun tau tak?

RieNa said...

alhamdulillah..insyallah..harap2nya begitulah...

ayun kamu ada gerak hati yg baik terhadap kwnnya ni.
kak riena x bgtau pun,tp dia sendiri yg sms dan tanya,
"weh,hang dah pregnant belum?aku mimpi smlm..."

Thara said...

ohh. tiqah mcm nak bitau ayun. tp mcm serbe salah pulak.

yeah, hari2 tgh doakan utk ayun. tak penah miss skali pon lps solat. shes a great sister, a great daughter, a great friend. i believe insyaallah Allah will grant her one soon! amin. :)

RieNa said...

takpe,ayun dah tau. and she's hepi 4 me.dia ok,ayun tu kuat.

yeah,insyallah..she will get one soon..amin..

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...