Wednesday, 26 November 2008

:: my 1st time ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ohh..mentang2 achik suka kena tag, memudahkan kamu letak nama achik awal2 lg ye. ok2, no prob.
saya demam. tp saya masih berusaha dtg kerja. sbbnya : bos2 takde. jd saya bleh buat keje tanpa dipantau dan tekanan.

ok,ni tag dr kak long Ifah.

7 fakta tentang saya
:: saya isteri org.
:: saya ada Ma, Abah, Ayah dan Mak. tambah Mak mentua. bertuahnya saya.
:: saya pernah dpt E utk matematik masa di U. keputusan paling buruk. anda boleh gelakkan
saya.
:: saya sensitif. mudah menangis.
:: saya masih berhutang dgn PTPTN.
:: saya anak bongsu tp anak ke 5 dr 8 beradik. tak paham?? no need to.
:: saya syg Ct Nurhaliza. itu mmg fakta.

7 perkara menakutkan saya di dunia..
:: Allah The Almighty.
:: kehilangan org2 tersyg. membayangkannya pun bisa buat saya menangis.
:: org2 jahat yg tidak mempunyai hati dan perasaan.
:: binatang2 jenis reptilia.
:: tgk benda2 yg tragis, mcm pisau cucuk mata ke,kemalangan jln raya yg teruk gila2..
:: hidup sebatang kara di dunia ini.
:: mati tanpa sempat bertaubat.

7 lagu buat masa skrg
:: 6xth sense- tanpa
:: Afghan - Terima kasih Cinta
:: Rossa - Ayat2 Cinta
:: Aizat- lagu kita
:: Dmasiv _ Cinta ini membunuhku
:: Ct Nurhaliza - melawan kesepian
:: Anuar Zain - I'm the lucky one.

7 perkara selalu sebut
:: oklah tu. :: biasalah: : mmg pun :: kelakarnya! :: baguihlaa :: bismillah... :: ntahlaa

7 perkara yang amat bernilai
:: Keluarga
:: Cinta hati.
:: sesuatu yg berada dlm rahim saya skrg.
:: diri saya sendiri.
:: kasih syg org utk saya.
:: friendship saya dgn kwn2..
:: perikemanusiaan sesama manusia.

7 pertama kali dalam hidup saya
:: pertama kali jg baby sejak saya berusia 9 thn. thanx utk Ifah sbb bg achik pengalaman hebat
itu.
:: pertama kali naik kapal terbang pegi kelantan. Ma berusaha memenuhi permintaan anaknya.
:: pertama kali memandu kereta dgn bantuan dan tunjuk ajar abg man, kat padang di Ampang
Jajar.
:: pertama kali bekerja sbg pembantu kedai. walaupun gaji RM400 sj.
:: pertama kali ke luar negara. Pegi Golok di Kelantan.Hahahahahaha!!
:: pertama kali berjumpa sang suami, kami makan cendol mamak.
:: dan pertama kali ehehemmm...malu nak ckp. hahahaha!

7 org bertuah menjawab tag ni
kali ni saya nak mendera mereka. dan mereka yg bertuah itu adalah :
:: Shasha
:: Ayu
:: Muhammad
:: Nawwal nani
:: Kak Ida
:: Hasni
:: dan Tuty!!!!

Sila sertakan gambar anda :
saya berusia 5 tahun. acilah ye!

2 comments:

U kNoW wHo iS Me.. said...

opocot...

tersembur nasi dalam mulut ku..

loglaq tul..anak sapa la ni...

kenapa nama ku paling atas..

hik hik hik hik...

RieNa said...

padan muka padan muka padan muka
sekali sekala terkena kan bagus.
hahahahahahaha!

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...