Tuesday, 4 November 2008

:: Mertua & Menantu ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya ada lg cerita ttg mertua dan menantu.

baca ya!

Mertua : mak tgk hang pakai kerap sgt jubah hitam, pasaipa?

Menantu : abg *** suka tgk saya pakai jubah hitam. saya ikut saja.

Mertua : oo ya ka..

(sambil bangun dan menuju ke almari bajunya)

Mertua : Nah, ambik jubah ni. Mak beli masa kat Madinah dulu. mak pakai sekali ja masa blk dr Mekah. ambiklaa kat hang,mak tak pakai dah. cuba hang terai tgk.

(menantu pun ambil dan menyarungkan ke tubuh. sedang elok. cantik. perfect!)

Mertua : haa..elok pun..ambikla kat hang..pakai elok2..

Menantu : terima kasih mak..
(dgn hati yg suka amat, rasa nak lompat2, tapi tak sesuai laa dpn mentua kan...harus kontrol ayu gituu..)

ya, itulah secebis kisah mertua dan menantu.

pesanan penaja : cerita di atas bukan cerita saya.

heh!

2 comments:

Kniedaz said...

hehehe
betul ke bukan cite riena
hehehe

RieNa said...

betul kak..
salah tu bukan cite riena.
hahaha!

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...