Thursday, 20 November 2008

:: makan yg pelik ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

skrg suda jam 3 ptg.
library sunyi sbb kanak2 UiTM ni dah bercuti panjang.ujung bulan 12 baru start sem baru.
ada diorang meriah skit.
tp lagik best kalau diorang takde.
library sunyi mcm rumah hantu.
(wahh..menakutkan!)
kadang2 ada bunyi suara sumbang Ubie dgn Fendy menyanyi.

hmm..
saya tak tau nak cerita apa.
sebenarnya.

tgh best sapu balm di dahi sbb pening,
tiba-tiba,
"best betul bau balm ni..agak2 kalau makan sedap tak???"
kata saya tanpa rasa bersalah.

adei...
boleh ke..???

2 comments:

Hasni said...

riena - nanti!!!!!!!!!!!!!!! jgn mkn balm tu...cari yg botol besar baru puas mkn...klau botol kecik tak puas..sedap ape balm tu rs..hot n spicy..gaggagagagaga

RieNa said...

tu laa..
aku pun terbyg2 mcm tu..

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...