Thursday, 20 November 2008

:: makan yg pelik ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

skrg suda jam 3 ptg.
library sunyi sbb kanak2 UiTM ni dah bercuti panjang.ujung bulan 12 baru start sem baru.
ada diorang meriah skit.
tp lagik best kalau diorang takde.
library sunyi mcm rumah hantu.
(wahh..menakutkan!)
kadang2 ada bunyi suara sumbang Ubie dgn Fendy menyanyi.

hmm..
saya tak tau nak cerita apa.
sebenarnya.

tgh best sapu balm di dahi sbb pening,
tiba-tiba,
"best betul bau balm ni..agak2 kalau makan sedap tak???"
kata saya tanpa rasa bersalah.

adei...
boleh ke..???

2 comments:

Hasni said...

riena - nanti!!!!!!!!!!!!!!! jgn mkn balm tu...cari yg botol besar baru puas mkn...klau botol kecik tak puas..sedap ape balm tu rs..hot n spicy..gaggagagagaga

RieNa said...

tu laa..
aku pun terbyg2 mcm tu..

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...