Thursday, 27 November 2008

:: Kisah Jeans & T-shirt ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Rasa-rasanya lah.
dah lama saya tak pakai jeans dan t-shirt.
walaupun itu pakaian kegemaran zaman dara dulu.
jeans pun dah taktau dok mana.
kena gigit lipas dah agaknya.

tetiba rindu plak, bergaya mcm tu.

tapi saya akur.
larangan suami terhadap pemakaian saya.
saya tak dibenarkan pakai jeans dan t-shirt lg bila keluar rumah.
dan saya terima dgn lapang dada.

untuk kebaikan saya juga.

sampai slack dgn track-bottom pun saya tak pakai dah bila keluar rumah.
balik-balik jubah.
jubah jgk balik-balik.
sbb ia sgt mudah dan ringkas.
suami pun suka memandang.
apa pakaian di dalam jubah itu???
org lain tak tahu.
dia dan saya sj yg tahu.

so sweet,bukan???

(P/s : kak long, kamu bleh bedal bwk blk jeans achik bila balik Penang nanti.)

2 comments:

Anonymous said...

tahniah riene..bila kawin nie kena patuh kan..sama cam sarah,blouse yg cantik2 dah jadi pakaian basahan kat rumah dah...nak pkai ngan sluar x leh dah..skrg tgh wat collection tudung bidang 60' yg biasa tu igat nak donate kat sapa yg nak. ada yg beli tp x pkai lg pun...syurga isteri ada pada suami..alhamdulillah dpt suami yg bleh mendidik kita..

RieNa said...

betul betul betul

saya pun dlm usaha nak kekal pakai tudung 60'. kena tmbah koleksi dulu.
sama2lah kita berusaha menuju ke arah kebaikan...

amin.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...