Thursday, 6 November 2008

:: karya abg chik Afif. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ok, dibawah nin adalah hasil 'tangkapan' abg cik anak sedara saya tu guna kamera saya.

gambar ntahapahapa je. suka hati abg cik je.

abg cik kalau baca ni tlg komen ye. (mintak pinjam laptop kak long)

haa..ini lah abg cik afif safwan. ingat hensem ke dgn lobang hidung kembang mata besar telo kutu.

ni gambar langit.mcm nak hujan.


gambar batu tanah pun amek.seni la kononnya tu.

tu pokok2 yg ada dpn umah ma.


ni mini taman sebelah jamban.


ni dpn umah, tmpat khemah dipasang masa kenduri ari tu.



tgk!!! mcm mana dia bleh snap gambar kucing berpayung tgh panas ni?????


adik ili ala2 model dgn motor ayah cik nya yg sedang direpair.


isk isk isk..










No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...