Tuesday, 11 November 2008

:: kakakku dah berangkat ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Kakak bertolak dr rumah menuju ke Kelana Jaya pd hari Jumaat, lps maghrib.
saya tak ikut sbb van dan kereta sudah penuh.jadi biarlah saya beralah. thn lps saya dah hantar. thn dpn la pulak.insyallah...

oh..ini Kak Long. Ingat comey ke wat moncong cenggitu???dan sebelahnya Nadia, anak sedara saya jgk.

Kakak dan abg ipar yg sgt saya sayangi dan hormati. semoga mereka sentiasa dilindungi dan diberkati Allah.(tlg amin kan ya!) saya jarang panggil kakak dan abg pi kat dorang sbb biasanya saya panggil ibu dan ayah.
dan ini foto mereka sekeluarga.
sian abg chik dan adik ili kena tinggal lg. kak long dan kak nik, sila jaga adik2 kalian baik2. amaran keras nih!


dan ini laa adik kesayangan kakak saya. hahaha! abg2 saya tak baca blog nih, so dorang tak bleh jeles.hehe

bacaan doa sebelum berangkat, diketuai oleh suami saya yg berbaju itam tu,(sbb nmpk mcm dia yg lead kan...)eh eh..tak tak..diketuai oleh abg ipar saya laaa...dia dok dpn,saya takleh amik gambar.dan abg man azan mengiringi keberangkatan kakak.

"Ya Allah ya tuhan kami, semoga kakak dpt menjalankan tugasnya dgn sebaik mungkin,kurniakan kesihatan yg baik padanya,mudahkanlah segala urusannya,selamatkan perjalanannya pergi dan semoga dia akan pulang dgn kesejahteraan yang berpanjangan dan haji yg mabrur...
amin...."


ohh..kesian kakak dan rombongan yg sekali dgnnya. dorang dah naik kapal terbang,tp kena turun balik.delay sehari jgk. kapal terbang rosak katanya.

ermm..enjin kapal terbang tak bleh start kot, bateri dah kong agaknya.
ahaks!

kakak dan selamat sampai di Madinah pd pg Ahad,9/11. Alhamdulillah...

2 comments:

Syud said...

haler..
tak sempat jumpe cik yus.

along tgh pekse ni.

isk!

:)

RieNa said...

takpe,cik yus blk bln dpn,kamu tunggu dia dpn umah.hehe

all da best, buat exam sehabis baik ok?

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...