Tuesday, 4 November 2008

:: Airport Penang ::

saya = tembam.

abg aleh ni kan, kat mana2 pun ada je henpon yg dia dok belek. saya pun dah bosan dok tgk. tp dah keje dia kan.


ohh..ini kakak dan Ma yg comel. kakak nak blk KL dgn flight. Dia culik ma sekali. saya dgn abg aleh yg g antar ptg ahad lps. kakak blk sbb nak jumpa ayah sebelum kakak berangkat ke Mekah.




Ma : Mat Soleh dok belek apa tu..dr td ma tgk...(mat soleh tu panggilan manja Mak dan Ma kat abg aleh)
Abg Leh : ni,henpon ni takleh hidup. tuan dia suruh repair.
Kakak : (taktau kakak kata apa, saya hilang memori.hehehe)





No comments:

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...