Tuesday, 25 November 2008

:: air mata tu mencuci mata ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...








saya singgah umah Ma pg td sblm dtg kerja, bg surat yg kakak kirim (entry kat bwh ni ) kat Ma .
Ma baca dlm keadaan senyap sunyi.
kemudian ada bunyi hidung berair.
kemudian saya tgk Ma dah lap air mata yg mengalir di pipi.
kemudian bunyi air hidung makin jelas.
kemudian..

" Ma takleh baca dah. ma sebak. kakak ina ni lah..."

saya senyum.
saya pun mcm nak berair hidung jgk.
tp Ma tetap baca sampai perkataan terakhir.
kemudian menangis.

last2 Ma ckp,

"elok jgk cuci mata dgn ayaq mata pg2 ni. keluaq abih habuk2 semua."

hehehehehehe...

KAKAK,
WE MISS U..
AND
LOVE U VERY VERY VERY MUCH!



No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...