Tuesday, 25 November 2008

:: air mata tu mencuci mata ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...








saya singgah umah Ma pg td sblm dtg kerja, bg surat yg kakak kirim (entry kat bwh ni ) kat Ma .
Ma baca dlm keadaan senyap sunyi.
kemudian ada bunyi hidung berair.
kemudian saya tgk Ma dah lap air mata yg mengalir di pipi.
kemudian bunyi air hidung makin jelas.
kemudian..

" Ma takleh baca dah. ma sebak. kakak ina ni lah..."

saya senyum.
saya pun mcm nak berair hidung jgk.
tp Ma tetap baca sampai perkataan terakhir.
kemudian menangis.

last2 Ma ckp,

"elok jgk cuci mata dgn ayaq mata pg2 ni. keluaq abih habuk2 semua."

hehehehehehe...

KAKAK,
WE MISS U..
AND
LOVE U VERY VERY VERY MUCH!



No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...