Wednesday, 12 November 2008

:: ada sesuatu.. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

iskk...
nak ckp ke tak...
ckp ke tak...

nak ckp tp rasa mcm tak boleh...

tak ckp tp rasa nak ckp....

aaarrghhh.....

(demam saya makin menjadi-jadi...huhuhu)

3 comments:

U kNoW wHo iS Me.. said...

isk...
tertunggu2 la plak...

aziz-saad said...

wei.. cakap sajaa senang.. heheheh..

atau hang nak suruh kami teka kat sini...

aku rasa hang pregnant lagi kot... ada betui tak??? ;)

RieNa said...

sha,
tunggu..tunggu tau!

pak lah,
kalaulah betui..alhamdulillah...

apa-apapun,kita tunggu dulu...

tak lari baby dlm perut..eh eh..tak lari gunung dikejar...

hehehehehe

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...