Tuesday, 28 October 2008

:: tag lagi,yeay! ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya di tag lg. kali ni oleh Cik Famia yg kachak bergaya. ahaks!

panjang giler tag ni. mau berjam2 baru setel ni.
tp takpe, saya suka.

ok, marilah kita.

Name: RieNa
Sisters: 4
Brothers: 3
Shoe size: 8 @ 9, kaki saya mmg pjg, tgk org lah.
Height: 170cm
Where do you live: LY/KP


Have you ever been on a plane: pernah jgk..
Swam in the ocean: Pernah. tp konon2 je lah..
Fallen asleep at school: ohhh..selalu..bkn saya laa kalau tak tertido kat kelas.

Broken someone’s heart: Pernah jgk...
Fell off your chair: Pernah pernah. org sj nak kenakan saya.gila jahat.

Sat by the phone all night waiting for someone to call: pernah la jgk.zaman bercinta dulu.
Saved e-mails: Ada. emel2 yg interesting.
What is your room like: like heaven..hehe..tak kisahlaa mcm mana rupanya,asalkan saya bahagia berkongsi bilik tu dgn dia..
What’s right beside you: rak buku.
What is the last thing you ate: nasi dgn sambal telor.

Ever had…
Chicken pox: Pernah. darjah 6 dulu.
Sore throat: Pernah, selalu..
Stitches: Pernah jgk..saya ni bleh tahan lasaknya..
Broken nose: tak pernah lg..kalau boleh tak nak lah.nnti bertambah penyek hidung yg sedia penyek ni.

Do you Believe in love at first sight: yesss...
Like picnics: Like. ya,suka yg tersangat gila.

Who was/were…
The last person you danced with: ehmm...tak ade.
Last made you smile: adalaa sorg itu.
You last yelled at: dah lama tak menjerit. tak ingat menjerit kat sapa. .

Today did you…
Talk to someone you like: ya,my asben.
Kissed anyone: ya, my asben again this morning.
Get sick: no..
Talk to an ex: no...
Miss someone: Ada..adik2 angkat saya, Husna & Lisa.

Who do you really hate: takda kot.
Do you like your hand-writing: taklaa suka sgt.tak berapa cantik.

Are your toe nails painted: Tak.
Whose bed other than yours would you rather sleep in: my mom.
What color shirt are you wearing now: saya pakai kurung biru.
Are you a friendly person: Ya,boleh tahan laa...

Do you have any pets: Takde takde. tak suke.
Do you sleep with the TV on: selalu...dan abg aleh yg jd tukang tutup tv tu..

What are you doing right now: Jawab tag yang panjang ini (bila nak abis ni woiii..)
Can you handle the truth: Ya. biar pedih asal benar.
Are you closer to your mother or father: my bonda..
Do you eat healthy: Ya. saya suka sayur,sup.
Do you still have pictures of you & your ex: tak ada..tak ada.
If you’re having a bad day, who are you most likely to go to: My mom.
Are you loud or quiet most of the time: saya mesra alam,tentunya sedikit bising..
Are you confident: ya,lebih kuranglah.

(iskk..tak abih lagi ka...)

5 things I was doing 10 years ago:
1. saya amik SPM kat irshad,Pokok Sena.
2. saya berdikari di rumah sbb ma pegi mekah.
3. saya amik lesen motor.
4. saya dgn Ilyia gi belajar komputer.(masa tu baru kenal Internet dan 1st time belajar chatting.gila best tak hengat oo!)
5. saya masih single dan tak pandai bercinta lagi time tu.saya baik kan??hehehe

5 things I would do if I were a billionaire:
- bagi adik beradik saudara mara saya jd kaya mcm saya jgk..
- beli apa saja yg saya nak,termasuk kereta kegemaran asben saya.
- melancong ke seluruh dunia beserta keluarga dan kwn2 saya.
- nak beli kapal terbang, senang nak p mana2,.takyah beli tiket transnasional.
- sentiasa mencari golongan yg tertentu utk memberi sesuatu...

5 of my bad habits:
- bila saya mengantuk saya akan bad mood dan tak berckp.
- sama jgk kalau saya lapar..
- saya agak pemalas..buat kerja bila ada mood rajin saja.
- akan menangis bila kena tengking..
- suka nangis lg bila tgk cite sedih menyayat hati..

5 places I’ve lived/living:
- Kg permatang rawa..
- kg petani.
- Bandar Baru Bangi
- taman ipoh jaya, Ipoh
- Lahar Yooi.

5 + 1 people I tag:
kali ni saya rasa nak tag org.biar padan muka sapa yg kena tag tu.seksa ooo buat tag panjang nihh...!!!!

1. kak long Ifah
2. Pak lah Ajis
3. Jusmaliza
4. Fizah Fendy
5. enchek Ismail Rafik

dan..

6. en Muhammad yg berdarah manis.

sila2..buat jgn tak buat....

yg laen2, nak buat pun buleh..sila..sila...

2 comments:

U kNoW wHo iS Me.. said...

nasib baik saya tak kena....

lega...lega...lega....

MyzwaR said...

pasaipa aku dapat no 6?? X aci toi!!! double standard!!!!

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...