Monday, 13 October 2008

:: Saya suka kena tag! ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

serius, saya mmg suka kena tag..taktaulah nape.
jwb survey pun saya suka. tp dah lama tak buat benda ni.
sbb lama tak pernah kena tag dan takde survey yg nak dijwb.

dan akhirnya saya ditag oleh Mael, kwn saya yg masih bujang dan kachak itu. :D thanx mael.
dan ini soalannya,berkaitan dgn sambutan hari raya.

1.Berapa pasang baju raya anda taun ni dan kaler apekah?
:: 3 = jubah putih recycle nikah hari tu, baju pink ma jahit, baju batik sutera hadiah kakak ma jahit jgk.

2.Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?
:: ketupat manis ma buat, nasi himpit kuah kacang.

3.Apakah biskut raya kegemaran anda?
:: biskutmeri eh tak tak..biskut semperit..luv u forever!!

4. Bape banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kat bebudak?

:: dpt rm2 sj,ada uncle yg baik ati tu kasik gua..spend utk bdk2 + anak2 saudara saya dan abg + adik2 + ma ayah abah maklin mak mentua = 78.6% dr bonus gaji gua.(rezeki lebih dikongsi bersama..huk huk)

5. Apakah aktiviti malam raya korang?
:: mlm raya saya kat mana eh..lupa lah..umah ma ka umah mak??adei..hilang ingatan jap..aktiviti tgk tv ja kot.

6.Who to tag?

:: sapa ek..ok,sapa2 ja yg baca entry saya ni kena buat tag ni..kejam tak saya?? wakakakakaka!!

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...