Friday, 24 October 2008

:: saya benci per*k*k::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya baca artikel ini : Utamakan Pasangan Yang Tidak Merokok

ohh...
sejak dr remaja, saya impikan pasangan yg tidak merokok.
saya mmg anti rokok dan perokok. anti gila.
asap rokok boleh buat saya pening dan loya. allergic.
saya selalu buang rokok abg2 saya. itu tidak kejam ok, itu prihatin namanya.
saya respek abg ipar saya dan abg an yg tak merokok.
u're rock man!!

tp, kenapa saya berkahwen dgn perokok????
sudahlaa Riena,menyesal kemudian tidak berguna...
itu antara kekurangannya yg terpaksa saya terima.
apa yg kita paling tak suka,itulaa yg kita akan dpt.
tak apalah. moga 1 hari nanti dia akan tinggalkan menatang rokok itu.amin.

mujurlah dia tak pernah merokok didepan saya.
sebab saya pernah bgtau dia dulu,
" saya benci perokok, dan JANGAN buat saya benci awak dgn sbb saya nampak awak merokok!!"

huh,mujurlah amaran saya tu masih valid hingga skrg.

kwn2 yg masih mencari dan memilih, jdkan itu salah satu kriteria pilihan ya.

4 comments:

keensafi said...

Tak per Na, sekarang bnyk dah cara untuk hilangkan tabiat tu. Insyaallah...Alhamdulillah Fendy bukan perokok..Mmg tu antara kriteria utama pilihan.hehehe

MarlissaMusa said...

huk huk..proses pencarian saya da berakhir..ntah la..dalam banyak2 tersangkut ngan encik yang isap rokok plak..huaaa!hehe..

hiksss..takpe la kak, as long as dia tak buat benda bukan2 da la..bapak saya pon suka isap rokok..dia cakap tu macam vitamin

*blur jap*

RieNa said...

zah,
alhamdulillah.tahniah sbb dpt fendy.jeles jeles.hehehe

mar,
samalah mcm abg aleh,
dia ckp, dia tak bertenaga kalau tak hisap menatang tuh.
ceh!

MyzwaR said...

x pe na.. yg ptg abg aleh baik hati.. :D

-bukan perokok- :p

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...