Monday, 6 October 2008

:: sama tak serupa ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

raya ke 3, adik2 saya dtg beraya di rumah. wahh..baju kami sama tak serupa lah!! (abaikan tudung pink saya yg kontra dgn baju hijau,saya sibuk kat dapur,x sempat cari tudung yg match.buat2 tak nampak udahlaa ye!)

tgk,tgk..cantik tak baju kitorang??
posing sikit...

mizah.
hidayah.khairani.

(kakak saya cuba snap pic celah2 pokok..kira oklaa tu kak...hahaha)

No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...