Friday, 17 October 2008

:: rutin berubah ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Rutin saya sedikit berubah sejak lps raya ni..

Saya tak lg mengada2 (baca :bermanja2) dgn mak mentua saya..

Kalau dulu saya balik keje semua dah siap tersedia..saya cuma makan (baca : hidang) saja..

Tp skrg abg aleh yg sudah mengada2..dia minta mak takyah masak lg.
Dia minta maknye rilex2 saja. Masak apa yg mak nak makan sj.

Jgn dipikir2 anak dan menantunya nak mkn apa..
Pandai2laa menantunya carik (baca : masak) sendiri.
pandai suami gue ye...

Jd, bila saya balik petang, saya sudah sibuk didapur umah sendiri.
Masak lauk apa2 dan hantar ke rumah mak.
Dan biasanya buat system barter dgn mak.

Oh..saya menantu yg baik hati berbudi bahasa rajin orgnya.
Hahahahahah!!!

2 comments:

U kNoW wHo iS Me.. said...

hahahaha..

bunyi macam kena buat jer...

tapi masak sendri adalah satu benda yang tersgt la bestkan ?

RieNa said...

betul2..best!
puas hati dpt mkn dan bg mkn suami dgn hasil tgn sendiri.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...