Monday, 6 October 2008

:: raya part 3 :;


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ini last part kot.kang kalau ada lg pic,saya letak je dgn apa2 tajuk.
ni raya ke berapa ek..oh..raya ke 4. abg aleh saya dah mula buka kedai sejak raya ke 3.jd dia izinkan saya beraya sorg2,ada kah patut??sepatutnya raya ke 4 ada reunion irshad,tp saya tak pegi pun. kwn2 saya la punya pasal,dorang tak nak pegi,takkan saya nak pegi sensorang??(ohh..tak nak mengaku salah tu..)

kitorang pegi beraya umah wani dulu,sebelum ke rumah pizah.

saya dan pizah.
saya dan wani.
Dr Sarah dan Enchek Sumi yg selalu gelong.

ok,ini raya ke 3,saya stay umah Ma je, masak memasak dan makan2 je,sementara kakak dan family masih ada.menu saya hari tu,bihun sup dan laksam.

saya ada tamu : Fizah, Diyanah & Zamzira.

lagi : wani, ruhaida dan tunangnya.



kemudian kwn2 abg aleh masa belajar dulu. kak ti dan kak ina.

No comments:

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...