Monday, 6 October 2008

:: raya part 2 ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ok,masuk part 2. umah ayah ni adalah destinasi wajib tiap kali pg raya.semua anak2 akan berkumpul di rumah ayah lps solat sunat.kalau terlambat skit je ayah mesti tertunggu2 dgn perasaan sedih sayu.

ayah tercinta,Hj Yusuf Omar.ayah pun tak berapa sihat skrg,nak berjalan pun kena bertongkat.sian ayah..
isk2..dok perasan pengantin baru kan..tu yg susah tu..asyik2 gambar deme je..


ok2,cukuplaa gambar kitorang je.letak gambar org lain pulak.

haa..inilaa kitorang satu keluarga..ayah,maklin,anak2,menantu2 dan cucu2..
ayah berserta 8 org anak2nya..ayah ada ckp,"ntah thn dpn bleh jumpa tak lg mcm ni.." isk2...sedih pulak..
ini abg man saya sekeluarga..baju abg azzam tu tak sempat siap,so dia bedal je baju thn lps.sian dia.

ini abg lan sekeluarga.dia pun pakai bj thn lps jgk.

saya dan ifah, bloggers yg tak berapa rajin.hahaha!

cucu2 tgh tunggu turn nak salam Tok Ayah,amik duit raya.
hiiyaaaa..saya dan adik2 dara saya.. :)

ayah bersama 10 org cucu2nya..moga2 thn dpn bertambah sorg lagi..amin..!!




No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...