Monday, 6 October 2008

:: raya part 1 ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

pg raya,lps breakfast umah mak, kitorang terus ke kg petani, solat sunat aidilfitri di masjid kubang semang. lps solat blk umah dan bermulalah sesi bermaafan dan sesi bergambo.best2!!

saya dan sang suami. pertama kali beraya sebagai suami isteri. baju raya pun pakai baju nikah hari tu je. bajet beb,bajet!! ohh..saya dan suami bersama bonda tercinta.. Ma, i love u!

bersama sebahagian 5/10 dr anak2 saudara saya, yg lain2 g mana ntah,tak sampai2 lg time nih.
kitorang dgn Aqilah Humaira.masam je dia..
ini kakak sekeluarga dgn ma.


afif dan ili. 2 buah hati saya. love this pics!!

lps tu kitorang gi beraya umah jiran2, kemudian bergerak ke rumah ayah..sambung part 2 ya!!

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...