Monday, 6 October 2008

:: beraya di padang permainan ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...


seumur hidup kalian, pernah tak korang gi beraya kat padang permainan??

saya pernah dah.dah rasa dah. sorg kawan saya ni ajak saya beraya di umah dia,tup2 takleh masuk umah,kena dok kat taman dpn umah dia je.


kenapa??
mengapa??
bagaimana??
biarlah rahsia..

hahahahaha!!

apa2pun, itulaaa saat paling bahagia buat saya dan mereka.
susah senang,suka duka, tanggung sama-sama ya!!!









friends forever..amin..

2 comments:

e.i.s.r.a.a said...

salam idulfitri ke7.
raya di padang permainan tak pernah lagi. kalau di cc pernah lah.
meriah raya eh.
selamat berpuasa 6.
=)

MyzwaR said...

Sarah tetap trash!! hehe.. slmt hari raya.. maaf zahir batin.. :D

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...