Wednesday, 15 October 2008

:: baby org ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Semalam, saya dgn abg aleh bwk ma,abah dan abg an mkn kat Nasi Sila Lahaq Kepaq.
kedai tu milik bapak mertua kwn saya,si Rizal.
menu mlm td : kari ikan, sambal tumis udang,ulam2,sambal belacan dan ayam goreng.
waahh..ayam goreng dia sedap giler! sangat garing dan enak dimakan.
ohh..saya tak ingat nak snap pic sbb saya lapar banget, tak sempat nak buat semua tu.

Usai makan, Rizal jemput kami ke rumahnya, dekat je dgn kedai tu.
ok jgk sbb saya pun belum lg ziarah istri dan anaknya yg baru dilahirkan 40 hari lps.
ohh..yg ni saya ingat nak amik pic,tp pakai henpon je,so gamba tak clear.

so inilaa anak 2nd Rizal, namanya Nur Irdina Safwa. anak sulongnya Nur Dinie Safia dah tido.kalau tak bleh ajak gaduh.hehe!
tgk,baik je dia dok di ribaan saya..takutlah tu,sbb saya dah warning,kalau dia nangis saya akan cubit.hehe,gila ganas.


mmg dia tak nangis,tp dia dah berak!!
ohh...nmpk sgt dia sukakan saya,tanpa malu2 dia memberakkan diri.huhuhuh...

tgk,berkerut2 dahi dia teran berak tau!! Irdina..irdina..

No comments:

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...