Tuesday, 28 October 2008

:: baby org lagik ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ahad lps, saya melompat2 ajak ma gi Juru.
saya nak jumpa kwn baik saya.
si Noorihan yg baru pulang dgn baby barunya, Nur Izzah.(kenapa tak Nurul Izzah, Arn?? kenapa???")

sejam dgn An, mcm 5 minit saja. masa gila cemburu dengan kitorang.
(sori muhammad,aku terbocor rahsia hang dgn An, dia marah dlm senyum.oklah tu kan!)

ini Ahmad Hafiy, malu2 kuching. hensem sebijik macam ayahnya.

Noorihan, kawan baik saya sejak kami umo 13.

dan ini Nur Izzah, sungguh cute dgn tailalat di bwh bibir.

+ Ma, yg sudi menemani anaknya.

(p/s: Arn kirim salam buat semua yg mengenali. dia blk kg Juru dan Gurun jap, nanti dia blk Bangi pulak.bertuahnya dia kerana suami rajin dan memahami. abg dwan bgn pukul 5 lg utk basuh baju,bakar tungku dan siapkan anak..kagum beb,kagum!)

1 comment:

MyzwaR said...

dah agak dah!! hang memang.. nasib Arn x merajuk.. klw tak jenuh aku nk pujuk.. haha..

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...