Friday, 10 October 2008

:: Ayat-ayat Cinta ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Bulan 6 dulu..saya skit mengamuk sbb nak tgk filem Ayat-ayat Cinta tp tak boleh tu kan...

2,3 hari sblm raya, saya angin betul dgn TV3, ada ke dia nak siarkan filem tu kat tv??

kenapa tak bgtau saya awal2???? (geram nih..)

ye la..start sejak promo ayat2 cinta bakal ditayangkan diTV3 sempena hari raya ni, ada sorg tu byk kali asyik perli2 saya..
benci ah..
sapa lagi, suami ku yg terchenta tu lah.
"tgk..kan dah masuk tv..nasib baik kita tak p tgk wayang kan yg..kalau tak rugi je.."

saya hanya mampu memuncungkan gigi..eh,mulut..
tak suka lah..
nanti bila2 kalau saya ajak tgk wyg lg, mesti dia akan ckp camni..

"ala..tak payah tgk wyg,nanti2 dia tayang jgk kat tv.."


so bg sapa2 yg belum berkesempatan utk tgk filem tu,jgn lupa mlm ni, pukul 9 di tv3.
ceritanya taklaa sebagus novelnya,tp better la dr filem2 lain yg lg mengarut dan merapu dana tu..

2 comments:

e.i.s.r.a.a said...

salam idulfitri ke11.
bagi saya better baca novel dari tengok filemnya. nyesal beb!
=)

RieNa said...

hehe..

saya lg nyesal tgk cite qabil khusry qabil igam.

huh,hindustan laa sgt!

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...