Thursday, 9 October 2008

:: apahal laa ni.. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

sesuatu telah berlaku pd saya suami isteri semalam..

sejak dr pukul 2 pg semalam..kitorang diserang cherry-berry (baca : cirit-birit).. maka berlumba2lah saya dan abg aleh berjumpa Mr Tan (baca : tandas). penat oo!! bygkan kalau sama2 sakit perut,takkan nak masuk 2-2 dlm tu kan?(walaupun saya cinta gila kat abg aleh,tak tercapai akalku nak bt camtu!huhuhu) lagipun tak muatlah,tgklaa saiz kitorang!

so dr pukul 2 pg sampai 4.30 pg, kami cherry-berry secara maraton..
sehinggalah abg aleh tertidor dek keletihan dan saya bersahur. tu pun teragak2 nak makan takut masuk tandas lg.minum air masak dgn mkn kurma saja.

nyaris2 nak ambik MC hari ni,tp keadaan saya dah ok,dah baik dah..mungkin sbb mkn kurma 3 biji td kot..agaknya lah...

Baru dpt sms dr abg aleh : "abg sakit perut lg yg...dah 3x berak ni.."
kasihannya dia. hahahaha!! (tak baik gelakkan suami sendiri..)

Saya rasa saya tau sebabnya.
Ni mesti sbb nugget hari isnin lps yg dipanaskan dan dimakan smlm bercicahkan sos lada hitam.
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

No comments:

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...