Tuesday, 9 September 2008

:: Separa tercapai ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...


Semalam kan saya bercita2 nak mkn nasi lemak..
Alhamdulillah, tercapai la cita-cita saya tu...
saya beli kat tmpat keje saya ni je,
nasi lemak kosong, sambal telor dan sambal paru2 berair.ahaks.

tapi spoil betul sambal paru tu tak sedap..merosakkan rasa je..
nampaknya kena masak sambal tumis sendiri ni...










3 comments:

U kNoW wHo iS Me.. said...

YA AMPUN.......

AKU LAPAQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

famia said...

oh man!~
tesilap bukak..
baru kol 1 lebeh petang.
ini mencabar keimanan ni.

*meleleh air lior 8 inci.

S.YanaZ said...

Salam.
Mujoq tgk pepagi buta nihhh...
*Sunggus menggiurkan*

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...