Friday, 5 September 2008

::rupa-rupanya ..::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

td saya ada masa skit..saya surf web ni : hamid arshat

saya cari artikel psal keguguran. sbb ada 1-2 benda yg saya confuse.dah malu nak tanya doc sarah,walaupun dia sedia membantu bila-bila je pun.

rupanya kan..baru saya tau..Dr Hamid ckp,kalau masa hamil kita loya,mabuk,pening..itu tanda yg rahim kita kuat dan risiko utk gugur itu rendah.

dan saya pulak masa hamil langsung tak mabuk.cuma nk muntah bila lapar tp tak muntah pun.

jd,para ibu2 mengandung,bersyukurlah kalau anda dikurniakan rasa mabuk,pening,loya,muntah itu.

tandanya baby dan rahim anda sihat dan kuat.

ok?

6 comments:

S.YanaZ said...

Salam Riena,
usaha lagi, jgn berputus asa dgn rahmat Allah SWT.

:]]

C'est La Vie (That's Life) said...

Sabar Riena, ada hikmahnya tu...

U kNoW wHo iS Me.. said...

ghupa2nya.....
sha pun baru tau lerrrr....

ummuafif said...

Kira-kiranya rahim kakak dulu kuatlah kan.. sebab tu mabuk beriya..

RieNa said...

yanaz,intan..

thanx..amin.

sha,
tu laa..ingat baik2 tau!

kak,
bkn rahim kak ja kuat,anak2 kakak pun kuat2 jgk. :)

cik puan daun said...

kawan kite pun ada bgtau mcm tu. Tapi mabuk teruk sangat la sekarang nih.. terpaksa makan ubat tahan muntah.. tu pon ada sedas dua yang terlepas..

dah 12 minggu.. tapi masih mabuk teruk + tak larat.. doakan saya yach?

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...