Monday, 15 September 2008

:: ohhh man.. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

semalam kan, saya sikit punya bersemangat mengemas rumah saya yg tak seberapa itu,
sapu sampah, kemas2..
sbbnya, saya jemput ma dan abah dtg berbuka di rumah saya. yippie!!!
mak pun saya tak bg masak apa2.hari ni biar saya yg masak.ecewah. semangatnya saya.

pg2 dah kuar ke pasar. tengahari dah sibuk kat dapur. kul 3 siap landing2 dpn tv.

tiba2 ma call.

ma : ma rasa takleh p laa rumah ina hari ni.ada masalah.
saya : masalah??
ma : abg an accident. kat bukit tengah.taktau lg mcm mana.katanya patah tangan.
saya : hah??

dialog lain malas nak taip lah. jadinya, saya bwk lauk2 yg saya masak tu ke rumah ma. abg an tak apa2, luka2 di bdn,tgn kanan terseliuh, tak jd nak patah.punggung lenguh,bdn lenguh2. sian dia.motornya terlanggar montot kete org sbb kete org tu brek mengejut.mujur abg an pandai bajet,kalau tak dia melambung ke bumbung kete tu.huh,superman tu...

konklusinya : lain hari pulak ma berbuka kat umah saya.

1 comment:

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...