Tuesday, 2 September 2008

:: nak lari jauh2... ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...


kalau laa saya dpt pergi jauh dr sini buat sementara waktu..
tanpa apa-apa..
tanpa siapa-siapa..

** mood tak stabil.

~ selamat menjalani ibadah puasa ~

6 comments:

U kNoW wHo iS Me.. said...

lain macam jer bunyi....
relax arrr....
leh tak kalau sha nak ikut gak...

Anonymous said...

tak bleh...
kan dah kata..
tanpa siapa2...

Rafique said...

jauh mengembara...pastikan balik nanti...jadi orang yg mempunyai semangat baru...aku kenai orang yg bersemangat cam ang pastikan mampu untuk mengatasi cabaran2 ni...jangan pergi terlalu jauh sampai tak mampu mencari jalan pulang dahla... hati yg lara jgn di layan tau...

RieNa said...

tak kira...
nak layan jgk hati lara ni...
:(

x p mana pun..
masa dan keadaan membataskan diri..

ummuafif said...

Kenapa, Ina ada masalah ke?

Bila kak baca kak dah nak nangis.. kakak risau sebab ina selalunya kuat. Yang agak lemah kakak.

Kalau ina nak pergi jauh-jauh datanglah kak Bangi ya!

Anonymous said...

alaa..bangi tak cukup jauh laa kak...

ingat nak gi lagi jauh..perth ke..italy ke..

hahaha!!

(ina ok dah..jiwa kacau jap ari tu..)

-riena-

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...