Thursday, 18 September 2008

:: makan lagi! ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya kan,lately ni suka benor buh gambar2 makanan..saje je nk menyakitkan hati org..hahahaha!!

Ramadan bulan utk menguji kesabaran ok..oleh itu sila sabar. :)

semalam (rabu) saya berbuka kat umah ma, ma suka la sgt,sbb saya yg memasak.kalau tak ma dgn abg an mkn ikut sempat je.

so smlm saya masak ini :
koayteow goreng. nampak je mcm tak cantik, tp ma,abah,abg an puji kata sedap. Jd rasa lebih penting dr rupa ye kwn2!

Gulai daging. saya tak pandai sgt buat gulai. so saya bedal je. tp not bad lah. abg aleh saya mkn byk giler.

ikan cencaru sambal. yg ni abah beli kan pasar ramadan. hehe. (sambil kelip2 mata)

buncis goreng. sayur peberet semua dlm umah.

sambal belacan, membuatkan proses mkn nasik bertambah lancar.

dan ini...slurpp....sirap tembikai.. mengiurkan kan???

ok,abih dah.. sila lap air liur @ air mata masing2.. hik hik hik

3 comments:

U kNoW wHo iS Me.. said...

Ya Allah...ujian apa la bila masuk blog ni...

Sesungguhnya menguji tahap keimanan perutku...

argghhhhh..........

cik puan daun said...

wowww... sedapnyaa.. kuewtiow grg tu nampak sedap.. aku suka kalau ada byk kerang.. ferrrrrrrrrrr... :P

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...