Friday, 19 September 2008

:: ingat-mengingatkan ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...


ptg semalam terima sms dr Sarah..alaaa,kwn saya Doc Sarah yg gelong tak gelong tu..


dia tu kan,nampak je stail thrash, tp bg saya dia sgt putih hatinya dan kuat imannya...


sms dia tertulis begini : salam, td terdengar ceramah..rupa2nya raya nanti bukan kita aje yg seronok ye,syaitan & iblis pun seronok jgk sbb dibebaskan..soalnya,apakah sbbnya yg kita seronok sgt dgn raya ni?sbb akhirnya kita boleh mkn di siang hari?atau dpt baju n kasut baru?renung2kan & slmt beramal! - Prof Alya, panas f.m


emmm...betul kan??jd sama2laa kita fikirkan...
(gambar takde kaitan)


1 comment:

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...