Tuesday, 23 September 2008

:: 230908 ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

takde apa..
saja je nak bgtau..
hari ni genap 4 bulan saya jd isteri org..
saya masih mcm saya..
kuat tido,tak berapa rajin..
huhu..
dan masih anak manja ma..(grow up riena,grow up!!)

abg aleh masih mcm dia..
rajin bekerja..
kurang masa utk saya..dia janji setahun ni je dia sibuk..pastu tak dah..
takpe..takpe..kita tgk samada janji dia bleh pakai ke tak...

semalam saya bgtau abg aleh yg hari ni cukup 4 bulan saya jadi miliknya.
dia pun ckp :
"ok, disebabkan mak berbuka di surau esok, jom abg bwk na mkn kat luar,na tak payah masak."

saya pun angguk2, sengih2.. :) saya kan isteri yang mendengar kata.

keh keh keh

1 comment:

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...