Thursday, 28 August 2008

:: sisa-sisa cuti ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

hari ni last day saya cuti MC.
saya ikut abg aleh dtg kedai.
bosan seyy dok melangut tgk tibi ja kat umah.

mujur ada cc sebelah kedai abg aleh.
boleh gak dok bertenet.

Ili dah blk bangi,beserta dgn ibu ayah dia lah.
rindunya kat dia yg becok tu..

saya : ili,besar esok nak jd ape??angkasawan ke??
ili : tak nak tak nak..adik nk jd cikgu.. cikgu yg garang.
saya : nape cikgu yg garang?cikgu saja takleh ke??
ili : tak nak. cikgu garang la best.

sukati adik lahhhh.....

--------------------------------------------------

akhirnya, DSAI menang selesa di parlimen Ptg Pauh. kasihan pd team Bn yg bertungkus lumus..takpe,cuba lg 5 thn nnti ya! ;)

si cikgu men yg update saya mlm tu.dia kan jd -tukang kira undi-
saya plak yg dok jd CNN wpun masa tu saya dah blk ke Lahar Yooi yg sunyi sepi tanpa keriuhan.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...