Tuesday, 5 August 2008

:: Afif Ili ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

hari tu kan,saya ada ckp yg saya nak gi Bangi umah kakak saya..
nak gi main2 dgn Afif dan ILi..
jd berangkatlah saya dan Ma naik bas ke bangi 25hb,malam..
bersungguh2 Ma packing buah2 mcm manggis,durian,rambutan utk anak,menantu dan cucunya kat sana..
Mak pun kirim buah manggis,dgn belacan dan asam keping jgk.

dan ini laa Ili Athirah.


dan ini abg cik Afif Safwan. bersungguh2 dia mkn buah manggis.

birthday adik Ili jatuh pada 1 Ogos,tp saya advancekan sambutannya,hadiahkan jam utk dia dan belikan kek yg tak seberapa ni utk dia.



selamat hari lahir yg ke 6 tahun Ili..
Ili dah besar..dan nak masuk sekolah..
dah nak pakai baju sekolah putih dan kain biru...
jadi adik tak boleh nangis2 lagi,tak boleh asyik merajuk aje..
kena rajin solat dan mengaji..
semoga adik Ili jadi anak yg baik utk ibu dan ayah..ameeennnnn....

p/s : lagi ucapan utk adik Ili oleh Ibu
dan kak longnya.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...